Gratis verzending naar België vanaf € 50

Verzending

Leveringen in België zijn gratis vanaf een aankoopbedrag van €50. De verzendingskost wordt automatisch toegevoegd in de betalingsprocedure.

  • Levering in België: < 50 euro: 6.09 euro – Bpost afhaalpunt: 4.78 euro
  • Levering in Frankrijk: 14.58 euro
  • Levering in Nederland: < 100 euro: 9.50 euro

De bestelling wordt geleverd via Bpost.

De levertermijn in België is 1-3 werkdagen. Internationale leveringen kunnen 2-7 werkdagen in beslag nemen, afhankelijk van de koerier of postdienst in het land waar het pakket naar verzonden wordt.

Omstandigheden waarbij de levering kan overschreden worden:

  • Het artikel is niet meer op voorraad.
  • Vertraging bij Bpost
  • Het artikel is beschadigd en wordt vervangen.

Het kan uitzonderlijk voorkomen dat jouw pakje vertraging oploopt bij Bpost. Hiervoor kan je hen contacteren met vermelding van jouw bestelgegevens.

Van zodra wij jouw pakje aan Bpost overhandigen, krijg je van ons een e-mail. Vanaf dat moment kan je jouw pakje volgen via bijgevoegde Track & Trace code. Heb je geen bericht ontvangen, kijk dan eens op jouw ongewenste mail of spam, of misschien heb je een verkeerd e-mail adres doorgegeven.

  • Jouw pakje wordt geleverd op het opgegeven adres. Dit kan je thuisadres, op het werk of bij familie zijn.
  • Jouw pakje wordt geleverd in het door u gekozen Bpost afhaalpunt. ( enkel mogelijk voor levering in België)
  • Jouw pakje kan afgehaald worden in de winkel

Ben je niet thuis voor de levering en past jouw pakje niet in de bus?

  • De postbode zal een afwezigheidsbriefje achterlaten in jouw brievenbus. Jouw pakje ligt dan in het dichtstbijzijnde Bpost kantoor of afhaalpunt.
  • Je kan vragen of de postbode de zending een tweede keer op hetzelfde adres komt aanbieden via deze link: https://redelivery.bpost.be/red/requestRedelivery.do?oss_language=NL
  • Indien jouw pakje binnen de 14 dagen niet wordt opgehaald, zal het als retourpakket naar Odar mode worden opgestuurd.

Bpost biedt een Track & Trace systeem aan waarbij je de status van jouw pakje kan volgen. Wanneer wij jouw pakje voor verzending overhandigen aan Bpost krijg je een mail met de specificaties alsook het Track & Trace nummer om jouw pakje te volgen.

Het kan gebeuren dat de levertermijn verstreken is en je nog niets ontvangen hebt. Je kan dan best deze stappen ondernemen:

  • Bekijk eerst de status van jouw pakket in Track & Trace. Staat er dat jouw pakket geleverd is en je hebt toch niets ontvangen?
  • Mogelijk was je niet thuis bij levering? Kijk even in jouw brievenbus of er geen briefje van de postbode is met verdere instructies.
  • Vraag even bij de buren of zij niet (per ongeluk) jouw pakje ontvangen hebben.

Wat is er mogelijk gebeurd?

  • Misschien was jouw bestelling niet voorradig. Kijk even na of je een mail van ons hebt ontvangen, waarin wij de reden geven tot vertraging.
  • Heb je jouw betaling afgerond? Misschien is het voorgevallen dat jouw betaling niet correct is afgerond en jouw bestelling dus niet definitief is bevestigd. Kijk even na of je een betalingsbevestiging ontvangen hebt per mail?
  • Heb je totaal geen mails ( bevestigingsmail, specificatiemail, leveringsmail bij uw afhaalpunt…) ontvangen kijk dan eens na of je e-mail adres correct is doorgegeven.

Geen van bovenstaande redenen hebben zich voorgedaan, neem dan contact op met de klantendienst via webshop@odar.be

Om u beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als u verder surft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.Ik snap het