Gratis verzending naar België vanaf € 60

Het kan gebeuren dat de levertermijn verstreken is en je nog niets ontvangen hebt. Je kan dan best deze stappen ondernemen:

  • Bekijk eerst de status van jouw pakket in Track & Trace. Staat er dat jouw pakket geleverd is en je hebt toch niets ontvangen?
  • Mogelijk was je niet thuis bij levering? Kijk even in jouw brievenbus of er geen briefje van de postbode is met verdere instructies.
  • Vraag even bij de buren of zij niet (per ongeluk) jouw pakje ontvangen hebben.

Wat is er mogelijk gebeurd?

  • Misschien was jouw bestelling niet voorradig. Kijk even na of je een mail van ons hebt ontvangen, waarin wij de reden geven tot vertraging.
  • Heb je jouw betaling afgerond? Misschien is het voorgevallen dat jouw betaling niet correct is afgerond en jouw bestelling dus niet definitief is bevestigd. Kijk even na of je een betalingsbevestiging ontvangen hebt per mail?
  • Heb je totaal geen mails ( bevestigingsmail, specificatiemail, leveringsmail bij uw afhaalpunt…) ontvangen kijk dan eens na of je e-mail adres correct is doorgegeven.

Geen van bovenstaande redenen hebben zich voorgedaan, neem dan contact op met de klantendienst via webshop@odar.be

Om u beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als u verder surft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.Ik snap het